header

header

Friday, December 9, 2016

Brrr


It's cold enough here to dress like an Eskimo!
And there are snow flurries!
Not enough to turn into anything, but it adds
to the festive feel, that's for sure!
11 degrees F with the wind today!
Ah, I love it!

29 comments:

  1. Brrrrr....Brrrrr...Brrrr!
    I'm whining because the temps aren't going above 40F today and it's just gloomy and dampish.
    Beautiful photo Betsy.
    You are the perfect example of the Christmas Spirit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 40's??? That's like spring! You Cali's are wimps! haha. :)

      Delete
  2. Crumbs . . . One minute you are a Cherokee and next minute you are an Eskimo . . . lol
    Suits you . . . but make sure you keep those little feet warm . . . :)

    Quite warm here for a change . . . but a little wet and overcast . . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol....the feet are toasty, thank you very much. :)

      Delete
  3. We have the cold, but not the flurries! I wish we had a few! Thanks for linking up today!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I will next week...totally forgot this time!

      Delete
  4. At least we see your whole face this time.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're a fine one to talk, you know. Look at you in that mask....

      Delete
  5. You look so cute! It's been snowing a bunch here and sooo cold!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was just in the 60's, so the cold is such a drastic shock! haha.

      Delete
  6. Snowing out now... swirling about in the wind.
    You look all ready for winter!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ours is swirling, too! Hope some of it sticks! I'm home for a few days now and baking, so snow would be perfect!

      Delete
  7. Your system is moving our way, I need a coat like yours :)
    Stay warm and cozy!
    How

    ReplyDelete
    Replies
    1. Everyone needs a coat like that...haha....can't believe how quickly
      it got cold!

      Delete
  8. Hi Betsy - gosh that does look chilly ... but someone cheers it up! Glorious photo ... Hilary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, I do love winter, you know! Now we just need snow to cover the ground!
      Yesterday was just a tease!

      Delete
  9. Did you see the eye roll from me?
    No? That's good, wouldn't want to disrupt your snow filled glee lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should just give in
      and go for the win.
      Decide you like snow
      where every you go!
      You get tons more than me!
      Might as well feel happy
      when the flakes start to fall.
      Smile instead of bawl. hahaha....

      Delete
    2. lmao find that treasure
      Than snow would bring pleasure
      As I wouldn't have to drive in it
      And at home with the cats I can sit

      Delete
  10. It is cold here this morning too Betsy. Time to get out the big coat and the mittens.

    ReplyDelete
    Replies
    1. We were even colder today....but not enough snow for me. Nothing on the ground to speak of!

      Delete
  11. You look very cheerful for all that cold! It was cold and frosty with beautiful blue skies last week. This week it is overcast and far too warm. Give me the cold and the blue skies any day. Because I've got some nice winter coats and at this rate I'll never wear them.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I agree....winter should be winter! Hope you get to wear your lovely coats soon!

      Delete
  12. You just get cuter and younger by the year. Are you in reverse, dear? I love this picture, and think it would make the perfect Christmas Card. Love and Hugs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, I hope I'm in reverse! haha. I did completely change my supplements, diet and health routines this year....maybe it's working! Fingers crossed!

      Delete
  13. I love all about winter, cold time, snow, rain all, you know we are in summer but today rain !!!!
    We had a really cold day and I loved !

    ReplyDelete
    Replies
    1. A break in the heat during the summer feels wonderful!

      Delete

I'm serving coffee! Stay and chat!
And no awards, please! Your comments are my awards!