header

header

Friday, May 18, 2012

Loaded Down


When you run errands all day and buy everything in the county,
the bananas and tomato plants get to sit up front and keep you company! ha.

66 comments:

  1. Barely! :)
    and look who is first!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amazing, innit? The Man Who Is Never Online Any More!

      Delete
    2. I guess you've taken my mantra of Quality Over Quantity to an extreme with the commenting? lol...

      Delete
    3. It's a good slogan to go by... depending on the subject at hand.

      Delete
  2. Oh how fun. Love it. I have the same purse, love it too. Hugs, Marty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do you? I love it, too....big without being so deep things get lost. :)

      Delete
  3. Hi Betsy I see you buy a lot of plants ! so nice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tomatoes and peppers. :)

      Delete
    2. What nice I had tomatos one time are so delicious!

      Delete
    3. We are so far north that it's better to buy them aready grown with buds on them. One already ahs a little green tomato! :) Our harvesting season is really short and almost into the fall here. This gives me a little head start!

      Delete
    4. I wanna plants too but to the next season, in autumn I cant plant nothing, here is so cold and dry in winter:(

      Delete
  4. Ohhh man that's going to be good I had a fresh salad today with lettuce from the garden :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yum...nothing like it, is there? :)

      Delete
  5. How nice for them to keep you company..and a banana is a good snack if you get hungry. HaHa. I did a lot of errands today too. Cleaned out the flowerbed by the bird bath and want to put some colorful ground cover around the base. I have a lot to do in the backyard before Father's Day BBQ so I'm doing it like eating an elephant...one bite (flowerbed) at a time!!!!

    That is a cute purse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, it's going to be beautiful...well, it already is, but freshening up everything will make it gorgeous! Love the idea of flowers around the bird bath!

      Delete
  6. you are not in trouble until they start talking back you know...smiles.

    ReplyDelete
    Replies
    1. well, I have been known to see faces on them...does that count? lol....

      Delete
  7. Nice to see this happens in someone else's vehicle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...and when it gets to this point, you know it's time to go home! Took me the rest of the afternoon to unload! haha.

      Delete
  8. LOL! I've seen this scene a few times... now, I'm a little worried that I've traded in my big ole SUV for a Mini Cooper! LOL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, that is right! What will you do?? HAHA

      Delete
  9. who needs a pickup when you have empty front seat?! LOL - wow! those things are half grown already! the kids had off from school today so I kept two of the boys busy mulching the garden things, cutting the grass, and doing other odd jobs. By this afternoon I think they were wishing they were in school :) haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. I got those at Sams Club. Some already had little green tomatoes about the size of marbles. :) I bought them there last year and they did really well. But my jeep was already full when I bought them..lol...but I managed to squeeze 4 plants in and around me.

      Nice day to be off of school. Another gorgeous day. Oh my.

      Delete
    2. It was gorgeous here as well. Both schools are over next week! YES!! I always feel sorry for them in the Spring when the weather is so beautiful to still be in school. They can hardly wait!

      Delete
    3. Oh how fun! Our first day of summer is June 1st, so we have 2 more weeks! I wish this weather would last for months...it's wonderful! I looked for pussy willows today but didn't see any! :( But I still need to go to the garden center...I haven't bought any flowers yet!
      I'm too swamped in cookies! ha.

      Delete
  10. The everyday blessings, bananas and tomato plants in the front seat. Why do I love this so much?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I loved it, too...just made me smile. :) It really is the little things. ha. And I talked to them as I drove...told them they were going to the zoo! hahaha. and they were very dry so I told them I'd give them a good long drink when we got there. Listen to me....I really need to get out more often. lol! :)

      Delete
    2. At least they were good listeners and didn't talk back. And I bet they sat still too.
      Yikes! I think I need to give my strawberry plants a drink too!

      Delete
    3. haha...oh, that is so true...they were quiet polite and had the best manners. They didn't move a leave and sat so nicely. lol.

      Delete
  11. I know!! Sure would be nice if from April-June the months would repeat themselves and only then would we move on to the hot muggy stuff! I guess we'll just have to make sure we don't miss any while it lasts! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know...enjoy it now! You're going to have your yard all done before I even start! lol!

      Delete
    2. Well I have to stay at it because I want to have my husbands 40th birthday bash here in a few weeks. :)

      Delete
    3. Oh, that is some great incentive! It's going to look lovely!

      Delete
  12. I have a seven-seater SUV and still have to use the front seat to carry shopping home....not good :)
    Those are some healthy tomato plants !
    ~Jo

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep...I can totally relate! hahaha. At least we know there is room!

      Can't wait to get those plants in the ground! :)

      Delete
  13. Replies
    1. Thanks, Pierre....you enjoy yours, too! Lovely photograph today on your blog! :)

      Delete
  14. Looks as if you're hunkering with a load of provisions to last through the year.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...with 4 growing young men? No...next week I'll do it all again! Oh dear~

      Delete
  15. have a nice day Betsy, your tomatos plants are beauty I love how smell:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks, dear. Hope you have a nice day! Need to give my tomato plants a drink today! ;) Maybe I can get The Mister to plant them in the garden for me this weekend!

      Delete
    2. what nice I love to plant just now all:)
      i have to buy some plants in any time :)

      Delete
  16. I always get to chat with the bread and the eggs in my front seat! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...so I'm not the only one? :)

      Delete
  17. so cute!
    when we were leaving my uncle's yesterday, he really liked my midsize SUV. He said he needed one so he could drive around his many lady friends and put all their walkers in the back.
    What a guy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, I loved your post today. And he just sounds like the most charming old man. How very cute! :)

      Delete
  18. i have major passenger seat envy. mine is too often empty or full of notes i can't even understand-- they probably say to buy some nice plants:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep...it's asking for a bunch of tomato plants..the bigger the better!

      Delete
  19. Looks like GOOD STUFF TO ME!
    YEAH! Tomatoes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do you have your garden in yet? I feel a little late! Too busy!

      Delete
  20. Plants make the best company! LOL!
    Take care
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, they are always so nice, aren't they? lol.

      Delete
  21. You mean your whole car doesn't look like that? Mine does, lol! Son gigs me about going every where when I go out, to get what I need. Like I tell him, I do everything I can while I'm out. I don't want to go back for a short trip. For gas and for time, I want to get it all done.

    Sia McKye OVER COFFEE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, it does! That was the whole point...the jeep was so full, the plant had to sit up front with me! :)

      Delete
  22. I like the look of that shopping, oh by the way Betsy we have Norton, it still got through! So be careful,

    ReplyDelete
    Replies
    1. No kidding?! Well, that is just terrible! I'm glad you weren't contagious, since I love to visit you! ha.

      Delete
  23. haha, I can see through the passenger window. When I used to work in phone book distribution, you should have seen some of the cars. People would load those cars to the point of turning SUV's into lowriders, lol I really am amazed that there really never was any accidents, I'd sit there in the office totally expecting one of the carriers got in a crash. I need my vision though, can't even take my parents car, as they've got a car seat in the back, totally freaks me out. If my little niece saw this post she'd start screaming NANA NANA, that girl has a banana addiction and bad lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, that is too funny...cars loaded down with phone books obstructing the driver's view. lol. I got a jeep commander a couple of years ago and the view has a couple of blind spots...really took some getting used to. But as you can see, things in the front seat don't bother this driver. lol.

      Delete
  24. I can just hear the alarm ringing for the pasenger seatbelt warning.
    Buckle up!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha..you know, it was too light to set that bell off! Good thing!

      Delete
  25. Soooo... what did you and the bananas talk about? Did their conversation have much appeel?

    I'll just take the very nice purse off your hands since you don't have much room for it. hee hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...oh, they just gave me the 'skin-ny' on all the new stuff. :) The tomato plant and I sang "You say tomayto and I say tomahto" lol...

      Would you believe I found that purse at the thrift store? $19. I love it!

      Delete
  26. You sure let the buying power shower
    As you made a buying tower
    In your front seat
    Can only imagine the back had another treat
    Or a ton
    As you went about your run

    ReplyDelete
  27. Definitely looks like it was a busy day. I guess it's good you were alone.

    ReplyDelete
  28. Hi Betsy ... I guess the driving seat is on the left?! We get those days .. when the plants come too .. looks like a fun day though .. cheers Hilary

    ReplyDelete

I'm serving coffee! Stay and chat!
And no awards, please! Your comments are my awards!